• Wpisów: 1496
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 23:05
  • Licznik odwiedzin: 2 183 / 2603 dni
 
ads
 
Nicola Formichetti  ten od Lady Gagi i wypowiedziach, że nie lubi grubasów, został dyrektorem artystycznym kampanii Desiel Jeans.  Co w tym ciekawego ? Ano to, że gwiazd poszukał na Twitterze.
diesel_1.jpg

I tak mamy różne kształty, różne figury, typy urody i wszystko to nie jest ważne, bo ważna jest osobowość i pasja tych osób. Wszystkie mieszkają w Nowym Jorku i  np. Michelle Calderon, 22-letnia różowo włosa artystka grafitti; Helen Primack, 15-letni  początkujący filmowiec i student Szkoły Sztuki im.  Franka Sinatry  w Nowym Jorku, i  Benjamin Ackermann, 23-letni fotograf, muzyk i artysta collage.

diesel-2.jpg

Sam Nicola tak mówi : 'I wanted to find people who reflected the diversity of the creative community today and not just the typical model. I wanted the campaign to showcase a variety of characters, people who are beautiful in their own unique way.'
Jest to niewątpliwie krok w dobrą stronę.

Nie możesz dodać komentarza.